ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک رسالت ؛ هوش هیجانی
نویسندگان: رضایی، علیرضا
ناشر: دانشگاه پیام نور استان یزد، مرکز پیام نور تفت
... ادامه
سال:1397
مشاهده/دانلود
کلیدواژه:
نویسندگان: رضایی، عیسی
ناشر: اقتصاد و بیمه
سال:1393
نویسندگان: رضایی، رویا
ناشر: آفاق مهر
سال:1389
کلیدواژه: بانکداری اسلامی ؛ تورم ؛ سپرده بلند مدت ؛ سپرده دیداری ؛ سپرده قرض الحسنه ؛ منابع بانکی
نویسندگان: رضائی ، فاطمه
ناشر: دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد
سال:1394
کلیدواژه: افزایش مشتری ؛ جذب مشتری ؛ رایانش ابری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رضایی ، فرشته
ناشر: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به ش... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: آسیب شناسی ؛ ربا ؛ قرض الحسنه ؛ نظام بانکداری
نویسندگان: رضایی، دکتر امیر
ناشر: پژوهش و مطالعات اسلامی
سالیان متمادی است که سنت پسندیده قرض الحسنه به شکل خودجوش و مردمی میان ایرانیان رایج است. با این حال، براساس اطلاعات موجود، نخستین صندوق قرض الحسنه به صورت نهاد مردمی و سازمان یافته در سال 1348 و در یکی از مساجد جنوب تهران تاسیس شد. با تصویب و اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا در سال 1363 قرض الح... ادامه
سال:1398
نویسندگان: رضایی دونچالی، بهروز
ناشر: مرکز انتشارات توسعه علوم
نویسندگان: رضایی اصفهانی، محمدعلی
ناشر: وام ذخیره ماندگار
سال:1385
کلیدواژه: بهره وری ؛ تفویض اختیار ؛ توانمندی ؛ تیمسازی ؛ مشارکت در اطلاعات ؛ منابع انسانی
نویسندگان: قنبری ، علیرضا
ناشر: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
وقتی مسالهی بهرهوری و بحث استفادهی صحیح از منابع به میان میآید نمیتوان از مهمترین بخش آن یعنی بهرهوری نیروی انسانی که عاملی استراتژیک تلقی میشود و مهمترین سرمایهی جامعه محسوب میشود به سادگی گذشت. بنابراین هدفاصلی تحقیق حاضر بررسی رابطهی توانمندسازی کارکنان با بهرهوری آنان میباشد. جامعهی آماری این تح... ادامه
کلیدواژه: رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ کیفیت خدمات اصلی ؛ کیفیت خدمات رابطه ای ؛ کیفیت خدمات ملموس
نویسندگان: رضایی ، مسعود ؛ آندرواژ ، لیلا
ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
کیفیت خدمات موضوعی بسیار مهم در فرآیند حرکت موفقیتآمیز یک شرکت در دنیای اقتصادی امروز محسوب میشود. فراهم کردن کیفیت بالای خدمات، شانس بازگشت مجدد مشتری به شرکت را افزایش میدهد. هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران میباشد. در تحقیق حاضر، کیفیت خدما... ادامه
بعدی
دسته بندی